Перейти до вмісту

Про нас


№ у системі:9702
Код ЄДРПОУ:21313855
Повна назва:Комунальний заклад загальної середньої освіти “Ліцей №2 Хмельницької міської ради”
Скорочена:Ліцей №2 Хмельницької міської ради
Тип ЗЗСО:Ліцей з початковою школою та гімназією
Ступiнь:I-III
Форма власності:комунальна
Тип місцевості:міська
Індекс:29009
Поштова адреса:Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. І. Франка, 57
Код КОАТУУ:6810100000
Телефони:0979050961
E-mail:hmnvk2@ukr.net
Сайт(и):http://nvk2.km.ua/
ЗЗСО на порталі «Нові знання»:http://nz.ua/school/wall?id=9702
Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освітиhttps://school.isuo.org/school/view?id=9702
Директор:Мігунова Інна Анатоліївна
Мова навчання:українська
Спроможність закладу освіти (учнів):1296
Бюджетування (засновник):Бюджет Хмельницької міської територіальної громади (2256400000)

Кроки зростання:

1 вересня 1988 року

Збудована і відкрита школа, в якій в 44 класах почали навчатися 1343 учні, працювало 120 учителів.

1990 рік

В загально освітній школі № 2 почав працювати перший комп’ютерний клас «Корвет».

1992 рік Рішенням міськвиконкому середня школа № 2 отримує статус загальноосвітньої пілотної комп’ютерної школи . Працює три комп’ютерних класи : Пошук 1, Пошук 2, ПС-21.

Створена творча група вчителів по розробці методики впровадження нових інформаційних технологій у навчально-виховний процес під керівництвом вчителя вищої категорії Мазур Зінаїди Іванівни.

1998 рік Згідно рішення сесії міськвиконкому створено навчально-виховний комплекс № 2 (дошкільний заклад – загальноосвітня школа- колегіум). В навчальному закладі працює 5 комп’ютерних класів : 1 клас – Пошук 1, 1 клас – Пошук 2, 1 клас – 486 DХ, 2 класи – Pentium 233.

З 1998 року викладання предметів в школі здійснюється із використанням інформаційних технологій̆.

31.01.2000 року Наказом міністра освіти від 30.11.1999 року навчально-виховний комплекс №2 є експериментальним майданчиком Міністерства освіти і науки України з проблеми „Організаційно-педагогічні засади використання персональних комп’ютерів у навчально-виховному процесі.”

2001 рік Підключення до всесвітньої інформаційної мережі- Інтернет.

2002 рік Відкриття 6- го комп’ютерного класу- Celeron- 950Mhz. 

Участь у V міжнародній виставці навчальних закладів „ Сучасна освіта в Україні”.

Грудень 2005 року НВК№2 отримав мультимедійний клас фізики, на базі якого був створений Центр комп’ютерно-орієнтованих та мультимедійних технологій навчання.

17 жовтня 2008 рік НВК №2 урочисто відзначило своє 20-ти річчя.

20 березня 2009 рік Урочисте відкриття та введення в дію оновленого сучасного кабінету хімії.

В 2013-2018 р.р. було успішно реалізовано дослідно-експериментальну роботу МОН України за темою «Розвиток освітнього-інформаційного середовища навчально-виховного комплексу засобами мережевих технологій̆ та дистанційної освіти».

У 2020-2021 навчальному році ми розпочали роботу над G Suite for Education. Це дозволяє працювати ще продуктивніше з повним пакетом інструментів Google. Разом з G Suite працювати в команді значно простіше. Сервіси G Suite for Education дозволяють учням і вчителям працювати і навчатися разом, де б вони не знаходилися. Посилювати співпрацю та спілкування в школі і після уроків, розширюючи можливості для навчання.

01 січня 2020 рік Рішенням сесії Хмельницької міської ради 17 від 11.12.2019 року на базі закладу створено філію Хмельницької дитячої школи мистецтв. Відкрито класи хореографічного, образотворчого та театрального відділень, в яких розпочали навчання понад 200 учнів.Велику увагу ми приділяємо розвитку медіаграмотності учасників освітнього процесу: з 2021 року педагоги є учасниками міжнародного Проєкту “Вивчай і розрізняй: інфомедійна грамотність”.Науково-методична рада Міністерства освіти і науки України та науково-методична комісія з інноваційної діяльності сектору дошкільної, загальної середньої, професійної, позашкільної освіти та виховання 

17 березня 2021 року схвалили проведення дослідно-експериментальної роботи за темою: «Реалізація авторської моделі школи толерантності (автор Орловська Н.М.)» на базі нашого закладу, навчально-виховного комплексу №2 м. Хмельницький. У нашої школи в рамках реалізації цього проєкту є партнери- Шепетівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6, Нетішинський комунальний позашкільний навчальний заклад Будинку дитячої творчості. Попереду цікава і надзвичайно актуальна робота до 2025 року. Новий старт, нові обрії, нові можливості. Науковий керівник Бирко Надія , к.п.н., старший викладач кафедри педагогіки і психології ХОІППО, та Надія Михайлівна Орловська, новатор педагогіки.

28 липня 2023 року рішення Хмельницької міської ради №32 змінено тип та перейменовано  навчально-виховний. м. Хмельницького на Комунальний заклад загальної середньої освіти “Ліцей №2 Хмельницької міської ради”

СЬОГОДНІ ЛІЦЕЙ №2 – УНІКАЛЬНИЙ ОСВІТНІЙ ЗАКЛАД:

В першу чергу це – безпечне комфортне освітнє середовище для спільноти вільних і рівноправних особистостей. Ми сформували таку шкільну культуру, яка надає підтримку всім учням, незалежно від того, чи вважається дитина “винятковою” чи ні, а також підтримує вчителів і батьків дитини.

Наша Школа є осередком навчання, формування, розвитку, зростання, де панує атмосфера інклюзій̈ та турботи.

Для нас ВАЖЛИВО: формувати цілісну, ефективну, відповідальну особистість, здатну змінювати на краще себе і світ.

Форми здобуття освіти• інституційна (очна (денна), дистанційна,;• індивідуальна (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж. 

Очна (денна) форма здобуття освіти – це спосіб організації навчання здобувачів освіти, що передбачає їх безпосередню участь в освітньому процесі.

Дистанційна форма здобуття освіти – це індивідуалізований процес здобуття освіти, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

Екстернатна форма здобуття освіти (екстернат) – це спосіб організації навчання здобувачів освіти, за яким освітня програма повністю засвоюється здобувачем самостійно, а оцінювання результатів навчання та присудження освітньої кваліфікації здійснюються відповідно до законодавства.

Сімейна (домашня) форма здобуття освіти – це спосіб організації освітнього процесу дітей самостійно їхніми батьками для здобуття формальної (дошкільної, повної загальної середньої) та/або неформальної освіти. Відповідальність за здобуття освіти дітьми на рівні не нижче стандартів освіти несуть батьки. Оцінювання результатів навчання та присудження освітніх кваліфікацій здійснюються відповідно до законодавства.

Педагогічний патронаж – це спосіб організації освітнього процесу педагогічними працівниками, що передбачає забезпечення ними засвоєння освітньої програми здобувачем освіти, який за психофізичним станом або з інших причин, визначених законодавством, зокрема з метою забезпечення доступності здобуття освіти, потребує такої форми.

Система освіти в закладі є гнучкою: навчання за “нетиповими” освітніми програмами дає можливість створити унікальне освітнє середовище. З 2015 року в окремих класах навчання відбувається з використанням “нетипових” освітніх програм та освітніх технологій: “Інтелект України”, “Світ чекає крилатих”, “Росток”.

Профільне навчання

Профіль навчання – це спосіб організації диференційованого навчання, який передбачає розширене, поглиблене і професійно зорієнтоване вивчення циклу споріднених предметів. В закладі організоване профільне навчання за напрямками:- Філологічний (українська мова, література)- Суспільно-гуманітарний ( історія України, українська мова).

Навчально-матеріальна база закладу створює сприятливі умови для навчання Наша Школа є осередком навчання, формування, розвитку, зростання, де панує атмосфера інклюзій̈ та турботи. Нова школа – це школа, в якій діяльність дитини постійно супроводжується ситуацією успіху і яка послідовно готує її для досягнення успіху впродовж усього життя. Серед пріоритетних напрямів роботи педагогічного колективу та адміністрації школи – створення умов для всебічного розвитку здібностей, обдарувань, талантів здобувачів освіти, формування ключових компетентностей, про які зазначено у Концепції Нової української школи. Заклад сприяє розкриттю природніх здібностей дитини та їх розвитку. В результаті маємо хороші показники здобувачів освіти в предметних олімпіадах, тематичних конкурсах та науково-дослідницькій роботі.

Ми організували  викладання нового курсу «Соціальне шкільне підприємництво» (СШП) у 8 та 9 класах. Підприємницьку компетентність випускники нашої школи тепер мають можливість отримати під час навчання в школі. І по завершенню навчання відкрити сміливо власну справу З  2019/2020 року для 10-ти класників викладається  Курс з родинного виховання «Основи сім’ї̈».

В закладі створено умови для підтримки родин: Школа щасливого батьківства (фокус-офлайн/он-лайн тренінги офлайн/онлайн обговорення вузьких тем з психологом, соціальним педагогом, класним керівником; надання допомоги сім’ям у вихованні дітей̆). Мета Школи для батьків: покращення батьківської компетентності з метою покращення результатів навчання та соціалізації̈ дітей̆. Індивідуальні зустрічі з педагогами (Графік зустрічей розміщено на сайті школи).

Атмосфера в закладі сприяє формуванню здорового способу життя як норми соціальної̈ поведінки.

Формула нашого життя : Спосіб життя=якість життя.

Тому в закладі організовано багато спортивних секції̆ з різних видів спорту (футбол, баскетбол, джиу-джитсу, регбі), реалізуються педагогічні проекти “Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів”, «Здоровий̆ хребет – основа успішного життя”. Сприяє успішній̆ соціалізації̈ дитини та розвитку відповідальності за результати навчання та діяльності в тому числі громадської̈ соціально-педагогічний профорієнтаційний Кар’єрний центр  та проєкт «Шлях до успіху» , який̆ змінив вектор профорієнтації̈ в прогресивному напрямку.

Заклад сприяє розкриттю природніх здібностей̆ дитини та їх розвитку: в березні 2020 року розпочала роботу філія Хмельницької̈ дитячої̈ школи мистецтв. Діти мають можливість навчатись вокалу, образотворчому мистецтву, сучасному та народному танцю, театральному мистецтву, моделюванню одягу.

 Учасники освітнього процесу, учні, учителі, батьківська громада, активно долучаються до наукових та громадських проєктів, що дає можливість розвивати матеріально-технічну базу закладу, покращувати результати освітнього та виховного процесів

Крім того є шкільні гуртки та спортивні секції: 

– Науково-технічного спрямування (радіоконструювання та робототехніки);

– Гурток «Дебати». Метою гуртка є формування громадянських компетенцій̆ молоді через відкриту дискусію, дебати, технологію критичного мислення, ефективну комунікацію та взаємодію.

– Спортивні секції: «Лідер»( футбол/ юнаки), «Фортуна» ( міні-футбол / дівчата, «Буревісник»( регбі-5).

– Гуртки військово-патріотичного спрямування: «Характерник» та «Патріот» 

– Психологічний гурток «Вчимося жити разом»

Сприяє успішній̆ соціалізації̈ дитини та розвитку відповідальності за результати навчання та діяльності в тому числі громадської̈ соціально-педагогічний профорієнтаційний Кар’єрний центр  та проєкт «Шлях до успіху» , який̆ змінив вектор профорієнтації̈ в прогресивному напрямку.

Формуванню емоційно-етичної, психологічній компетенціям, розвитку навичок позитивного мислення та укріплення партнерських стосунків серед учасників освітнього процесу в закладі сприяє соціально-психологічний проєкт «Психологічний супровід і соціально-педагогічний патронат освітнього процесу», який має мету створити позитивний̆ настрій, атмосферу партнерства та взаєморозуміння. Велику увагу ми приділяємо волонтерському руху. Організовано волонтерський загін «За покликом серця».

З метою вивчення історії міста учасниками освітнього процесу у 2020 році ми розпочали створення інтерактивного музею «Хмельницький, якого ми не помічаємо». Літературний променад із письменницею Ольгою Саліпою.

Територія закладу –  простір відкриттів.

Багато років поспіль впроваджуємо Гарденотерапію. Терапевтичні властивості рослин позитивно впливають на учасників освітнього процесу. Наша школа – справжня галерея зелених насаджень. У 2023 році ми взяли участь у обласному етапі Всеукраїнського заочного конкурсу внутрішнього озеленення закладів освіти «Галерея кімнатних рослин» і посіли 2 місце.

Кімнатні рослини – це ідеальний спосіб оточити себе привабливим і спокійним. Наша школа – справжня галерея зелених насаджень. Ми оточили себе красою, що приносить естетичне задоволення та має яскраво виражену психотерапевтичну спрямованість. Гарденотерапія – напрям реабілітації, що дозволяє використовувати його при корекції поведінкових і емоційних розладів. Працюючи з рослинами, дитина відчуває себе частиною прекрасної природи, дбає про неї, що, в свою чергу, має позитивний вплив на процес соціалізації та адаптації дитини. Доглядаючи за квітами, діти долають замкненість, невпевненість в собі та просто радіють життю.

А у 2023 році ми взяли участь у обласному етапі Всеукраїнського заочного конкурсу внутрішнього озеленення закладів освіти «Галерея кімнатних рослин». Конкурс проводиться щороку з метою залучення дітей та підлітків до роботи по озелененню закладів загальної середньої та позашкільної освіти, формування екологічної культури особистості, активізації пізнавальної, творчої та просвітницької діяльності учнів.

Шкільне подвір’я нашої школи – це улюблена зона відпочинку для мешканців мікрорайону Дубове. На території школи висаджено десятки видів зелених насаджень (дерев, кущів, квітів). Крім того шкільне подвір’я є базою для проведення уроків образотворчого мистецтва, природознавства, біології, географії. Педагоги навчально-виховного комплексу № 2 мають можливість реалізовувати сучасні вимоги до освіти, а саме завдання STEM освіти, інтегрованого навчання, формування соціально-емоційних навичок. У догляді за рослинами беруть активну участь учні в рамках STEM проєктів, починаючи з першого класу. Велику допомогу у впорядкуванні квітників надають батьки учнів. Таким чином це сприяє згуртуванню громади навколо спільних інтересів, виховує повагу до комунальної власності, прищеплює соціальну активність, сприяє комфортному психологічному кліматі в мікрорайоні.

У 2023 році ми взяли участь в обласному конкурсі “Парад квітів біля школи”. Проєкт став одними з кращих серед робіт в обласному відборі та представлений на Всеукраїнський етап.

Шкільне подвір’я нашої школи – це улюблена зона відпочинку для мешканців мікрорайону Дубове. На території школи висаджено десятки видів зелених насаджень (дерев, кущів, квітів). Навесні – це квітучі дерева, взимку – засніжений сад, восени – осінній віночок з чорнобривців та хризантем.


Щороку ми збільшуємо видовий та кількісний склад квітково-декоративних рослин у зовнішньому озелененні школи; покращуємо естетичний вигляд шкільного подвір’я шляхом створення нових квітників та вдосконалюємо вже існуючі, використовуючи елементи ландшафтного дизайну. Ми оточили себе красою, що приносить естетичне задоволення та має яскраво виражену психотерапевтичну спрямованість. Гарденотерапія – напрям реабілітації, що дозволяє використовувати його при корекції поведінкових і емоційних розладів. Працюючи з рослинами, дитина відчуває себе частиною прекрасної природи, дбає про неї, що, в свою чергу, має позитивний вплив на процес соціалізації та адаптації дитини. Доглядаючи за квітами, діти долають замкненість, невпевненість в собі та просто радіють життю.


А у 2023 році ми взяли участь у обласному етапі Всеукраїнського заочного конкурсу внутрішнього озеленення закладів освіти “Парад квітів біля школи”. Конкурс проводиться щороку з метою залучення дітей та підлітків до роботи по озелененню закладів загальної середньої та позашкільної освіти, формування екологічної культури особистості, активізації пізнавальної, творчої та просвітницької діяльності учнів.

Крім зелених насаджень на території шкільного подвір’я розташовано дитячий майданчик, спортивний майданчик для мешканців усіх вікових категорій та спортивно-ігровий майданчик для дітей з особливими освітніми потребами. Ці майданчики встановлено силами технічного персоналу школи, профінансовано бюджетом міста в рамках громадських проєктів «Бюджет участі», переможцем яких 2 роки поспіль ставала громада нашого мікрорайону. 

Наші найближчі мрії:

Створити інтерактивну віртуальну подорож містом з використанням 3d окулярів «Вау! Хмельницький!»- Відкрити Кав’ярню спілкування для учасників освітнього процесу, де можуть зустрітися батьки, педагоги та учні для неформального обговорення спільних тем та проєктів.- Завершити оформлення інтерактивного музею «Хмельницький, якого ми не помічаємо»- Створити інклюзивно- ресурсний центр для учнів з ООП та інші проєкти, які описані в Стратегії розвитку закладу.

Ми обов`язково втілемо всі наші мрії та проєкти, адже унікальність нашої школи ще й в стабільності і постійному професійному зростанні педагогічного колективу, в складі якого:

– Молодш. спец. 5

– Спеціаліст 16

– ІІ категор. 7

– І категор. 20

– Вища катег. 52

– Старш. Уч. 14

– Учитель-методист 23

– Кандидати наук 3

Педагогічний колектив має високий інноваційний потенціал