Перейти до вмісту

Завершився перший, адаптаційний тиждень навчання.

Останні роки для нас, учителів,учнів та їх батьків, є роками освітніх втрат.Сьогодні, як ніколи раніше, важливо діяти спільно, злагоджено, наполегливо, за чітким планом. В учителів Ліцею #2 план наступний:

📍з’ясувати втрати кожної дитини з навчальних предметів ( діагностичні роботи за допомогою всеукраїнських онлайн тестів)

📍 скласти дорожню карту корекції з кожним учнем ( тести дають чіткий аналіз, що необхідно і в якій темі повторити/вивчити)

📍обговорити дорожні карти з батьками, визначити терміни ( батьківські збори)

📍спланувати роботу в класі, індивідуальну з учнями, самостійну роботу учнів.Важливо діяти спільно.

🤝 Як вчителям та батькам співпрацювати разом задля прогресу дитини у навчанні?

💬 Співпраця батьків та вчителів має вирішальне значення, особливо коли діти стають підлітками. Часто цей взаємозв’язок зміщується у бік корекції та виправлення процесу навчання чи поведінки, тоді як він значно ширший. Я вважаю, що помічати найдрібніші зміни та відзначати найменші досягнення – це головний мотиваційний інструмент, який заохочує підлітків наполегливо працювати та перевершувати будь-які очікування. Тому ми склали свій алгоритм

⬆️Це допоможе нам збудувати цей міст взаємопов’язаності. Що чекати з понеділка? Діагностичні тести з предметів. Далі обговорення з учнями та батьками. Опція нічого не робити відсутня, друзі! Долає шлях той, хто іде вперед.